
Het is weer tijd voor VolgVrijdag! Benieuwd hoe onze week eruit zag? Lees dan snel verder.
Maandag
Onze week startte vroeg. We kwamen weer met het hele team bij elkaar en deze keer was dat om aan een verrassingsopdracht te werken. Om negen uur stipt kwam hij online en begonnen we met het zoeken van de laatste communicatietrends om er uiteindelijk één te kiezen. We kozen om ons te gaan verdiepen in de micro-influencers. Wie zijn dat? Wat doen ze? En nog belangrijker: Kunnen jullie, onze lezers, er iets mee? Het resultaat staat al online en kunnen jullie hier lezen!
Dinsdag
In onze eerste VolgVrijdag vertelden we al over de interactieve doelgroepsessie die we hielden met Cloé Weddings. Deze week hebben we ons voorbereid op een identiteitssessie die volgende week gepland staat. We kregen een workshop met technieken die we kunnen gebruiken om achter de kernwaarden van Cloé Weddings te komen. Ook leerden we dat een duidelijke visie en missie belangrijk zijn om een goede contentstrategie op te stellen.
Woensdag
Woensdag gingen we aan de slag met de uitkomsten van de doelgroepsessie. Om de doelgroep goed in kaart te brengen, deden we wat deskresearch en combineerden dit met de input die we van Cloé Weddings hadden gekregen. Wil jij ook onderzoek doen naar jouw doelgroep, maar weet je niet goed waar te beginnen? Probeer dan eens te beginnen met het opzoeken van informatie over de generatie waar jouw doelgroep toe behoort.
Vrijdag
Vandaag werkten we de deskresearch van woensdag uit in persona’s, een leuke manier om de doelgroep tot leven te brengen. Ook bereidden we de identiteitssessie voor. Hoe die verloopt zal je ongetwijfeld volgende week op Instagram voorbij zien komen en je kunt er natuurlijk meer over lezen in onze volgende VolgVrijdag!
Zien we je dan weer?
Groetjes,
Jan
Reactie plaatsen
Reacties