VolgVrijdag 5 oktober

Daar is-ie dan, onze eerste VolgVrijdag! In deze rubriek laten we je wekelijks weten hoe onze week eruit zag. Nieuwsgierig wat we afgelopen week deden?

Dinsdag

In onze story op Instagram kreeg je al een voorproefje waar we waren: de Provincie Zeeland. Twee weken eerder waren we er ook al om medewerkers te interviewen. Aan de hand van een audit namen we het communicatiebeleid van de organisatie onder de loep. Afgelopen dinsdag was het tijd om het volledige accountabilityrapport op te leveren. En wat bleek? De Provincie doet het helemaal niet slecht!

 

Woensdag

Om te kijken hoe Cloé Weddings haar doelgroep beter kan bereiken, hielden we woensdag een interactieve doelgroepsessie. Een interac-watte?
Simpel gezegd gingen we aan de hand van opdrachten samen op zoek naar wie haar ideale doelgroep is. Liever Meghan Markle als klant of Koningin Máxima? En waarom? Ook keken we naar wat de interesses van de doelgroep zijn en wat zij in het dagelijks leven doen. Aan de hand van alle informatie die we in de sessie hebben verzameld, gaan we de komende weken verder aan de slag!

Het was een week waarin we de ene opdracht hebben afgerond en we vol in de andere opdracht zijn gedoken. Volgende week gaan we een sessie voorbereiden om de identiteit van Cloé Weddings te bepalen. Houd onze socials en blog dus in de gaten en vergeet niet: heb je hulp nodig bij jouw communicatiestrategie? Kijk hier wat we voor je kunnen betekenen!

 

Groetjes Jan

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.