
In Zeeland is DELTA de vanzelfsprekende partner voor gas, elektriciteit, water, kabel, internet, televisie en telefonie. Daarbuiten biedt DELTA elektriciteit en gas.
Als uitbreiding van hun aanbod voor in huis, brengen ze onder de noemer Toegevoegde Waarde Diensten DELTA Veilig Wonen op de markt.
Vraag
De vraag van DELTA was om een campagne te ontwikkelen rondom het nieuwe product DELTA Veilig Wonen. DELTA wilde hiermee klanten aan zich binden door de bestaande diensten aan te vullen met een beveiligingssysteem.
De doelstellingen waren onder andere:
- Bekendheid van het product DELTA Veilig Wonen
- 130 klanten voor januari 2015
- Stijging gemiddelde opbrengst per klant.
Aanpak
Op basis van onderzoeken en psychologische inzichten is de strategie en de boodschap van de campagne ontwikkeld. Door middel van concepttesting is de campagne getest onder de doelgroep en verbeterd. Hierdoor sluit de campagne aan op de wensen van de doelgroep en zorgt de campagne ervoor dat de doelstellingen worden gehaald.
Resultaat
Er zijn in totaal 11 middelen uitgewerkt die de campagne ondersteunen.
- Facebookposts
- Mail voor beoordeling
- Radiocommercial
- Tv-commercial
- Nieuwsbrief
- Advertentie krant
- Informatieve brief
- Flyer
- Persbericht
- Poster
- Informatiepagina website
Reactie plaatsen
Reacties